دریافت کالا در دبی

دریافت تمام بسته های شما در آدرس دبی

بزرگترین مشکل برای صاحبان کسب و کار در ایران نداشتن آدرس خرید جهت ارسال محموله های خود به امارات  میباشد.

ما این امکان را برای شما فراهم کردیم تا  با استفاده از مزایای این شرکت در دبی ،کالای خود را در تمام دنیا به راحتی خرید نموده و با صرف کوتاه ترین زمان در دبی و ایران تحویل بگیرید.شما می توانید قبل از خرید کالای خود با تماس با کارشناسان این شرکت جهت نحوه خرید و حمل کالا مشاوره رایگان دریافت نمایید.

بسته بندی و انبار داری

فضای رایگان جهت انبارداری در دبی

بنا به شرایط امکان دارد مشتری تصمیم به دپو کردن بارگرفته و آنرا پس از گذشت مدت زمانی بصورت یکجا یا تدریجی به مقصد ارسال نماید. همچنین ممکن است مشتری مایل به تغییر بسته بندی کالای خود متناسب با نیاز بازار یا الزامات قانونی کشور مقصد باشد.
این نیاز شاید شامل تعویض برچسب، نصب هولوگرام (در چارچوب حدود قانونی) و ثبت شماره سریال کالا، تهیه ی پکینگ لیست و تهیه ی تصویر کالا در نیز بگردد.
شرکت مهر پارس با در اختیار داشتن انبارهای بزرگ در دبی، قادر به پاسخگویی به نیازهای مشتریان عزیز میباشد.
جهت اطلاع از نرخ انبار داری و هزینه های حمل و نقل در دبی با شماره تماس های درج شده در وب سایت در ارتباط باشید.

تحویل و ارسال کالا به ایران

هوایی و دریایی ۲۱-۷ روزه

مشتریانی که مایلند کالاهای خود را از طریق لنج های مستقر در شارجه و یا دبی به ایران حمل نمایند میتوانند از خدمات گروه تجاری مهر پارس در امارات استفاده نمایند  . گروه تجاری مهر پارس این امکان را دارد تا پس از انجام پروسه های تشریفات گمرکی ،بارهای مشتریان را به لنج تحویل دهد

از آنجا که معمولاٌ لنجها قادر به حمل بار بصورت کانتینری نیستند نیاز است تحویل بار به آنها بصورت بسته ای باشد. مشتریان گرامی میتوانند بارهای خود را در انبار گروه تجاری مهر پارس در شهر دبی نگهداری کرده و نهایتا طی پارت های با وزن و ابعاد مناسب لنج ها به سمت ایران ارسال نمایند.

لازم به ذکر است مشتریان گرامی علاوه بر استفاده از سرویس تحویل کالا به لنج در دبی میتوانند از خدمات DOOR TO DOORاز مبدا چین به دبی ، و یا سایر کشورها به دبی که توسط گروه تجاری مهر پارس ارائه میگردد استفاده کرده و کالاهای خود را به واسطه کشور امارات و نهایتا با لنج های مستقر در دبی و یا شارجه به ایران ارسال نمایند.

برای اطلاعات بیشتر شما میتوانید با دفتر مرکزی گروه تجاری مهر پارس در ایران تماس حاصل نمایید

ارسال کالا به ایران بصورت تضمینی

تحویل کالا به آدرس خریدار بصورت تضمینی

هر شرکت باربری حرفه ای باید توانایی این را داشته باشد تا سطح گسترده ای از خدمات باربری را ارائه دهد. علاوه بر خدماتی که گروه تجاری مهر پارس  ارائه میدهد سرویس ارسال کالا به صورت تضمینی به آدرس مشتری در ایران نیز فعال می باشد. مشتریان محترم می توانند با ارایه فاکتور خرید کالای خود و ارزش گزاری ، مبلغ فاکتور را به صورت نقدی قبل از حمل کالا دریافت و پس از تحویل کالای خود در مقصد مبلغ مذکور به همراه حق العمل کاری را به حساب شرکت عودت نمایند.

جهت اطلاع از درصد حق العمل کاری و نحوه انجام کار با کارشناسان ما در تماس باشید.

دریافت کالا در دبی

آیا امکان دریافت کالا در دبی موجود است؟

بله – شرکت مهر پارس لیدوما با در اختیار داشتن طیف وسیعی از مشتریان خود امکان دریافت کالا در دبی و جبل علی را در دفتر شرکت و انبارهای خود را دارا می باشد

.

هزینه دریافت کالا و ارسال تا پای لنج در دبی چقدر می باشد؟

هزینه دریافت کالا در دبی و ارسال تا پای لنج ۲۵۰ درهم می باشد..

لنج شارجه ۱۰۰ درهم اظافه می شود.

در صورتی که کالای شما از ۳ کارتن بیشتر شود مبلغی توافقی (حدودا ۱۰ الی ۵۰ درهم) بر مبنای بزرگ و کوچک بودن به مبلغ اولیه (۲۵۰ درهم) افزوده خواهد شد

درصورت نیاز به جرثقیل هزینه ها بصورت توافقی دریافت می گردد. .

حمل و ترخیص کالا در جبل علی

دریافت کالا در جبل علی و ترانزیت به ایران

مجموعه شرکتهای ایرانیان دبی قادر به ترخیص هر نوع محموله شما ظرف کمتر از ۲۴ ساعت در جبل علی می باشد

هزینه دریافت کالا در جبل علی و ارسال تا پای لنج چقدر می باشد؟

این هزینه ها با توجه به مجوزهای لازم متغییر می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ایران در ارتباط باشید.

استعلام قیمت

"*" indicates required fields

روش حمل*